"La bellesa és encara més difícil d’explicar que la felicitat." ( Simone de Beauvoir)

"Hom no deixa de jugar quan es fa vell, sinó que es fa vell quan deixa de jugar."
( Bernard Shaw).

"Quan em diuen que sóc massa vell per fer alguna cosa, procuro fer-la de pressa."
( Pablo Picasso)

"La bellesa no fa feliç a qui la posseeix, sinó a qui pot estimar-la i adorar-la."
( Hermann Hesse)

domingo, 3 de abril de 2011

PROCÉS DE DECÈNCIA

 ...I EM VA QUEDAR AIXÍ DE BUFONA...


Li vaig posar uns bigudís caiguts perquè li quedés una cabellera ondulada.



Primer vaig rentar els cabells, després els vaig posar a estovar amb condicionador en un bol i després li vaig embolicar el cap impregnat de condicionador durant un parell de dies, amb plàstic d'embolicar.

2 comentarios:

  1. alaaa!! Quina WEB més bonica!

    ResponderEliminar
  2. Hola,
    Gràcies pel compliment, però no té res d'especial, tot just he començat a penjar-hi coses, però el temps sempre hi juga en contra.Espero anar penjant més fotos.I tu? Tens un blog? El puc veure?
    A reveure.

    ResponderEliminar